Flynth Brigade

Flynth Brigade

Digitaal zakendoen

Met digitaal zakendoen bij Flynth levert u alle inkoopfacturen, verkoopfacturen en overige documenten eenvoudig en snel online aan. Aanleveren kan via MijnFlynth, direct uw facturen e-mailen of doorsturen via de app. Zo kunt u als ondernemer veel sneller schakelen, heeft u real-time inzicht in uw cijfers en weet u precies waar uw ruimte zit. De experts van de Flynth Brigade staan voor u klaar bij het nemen van deze digitale stap.

Wat houdt digitaal aanleveren nou precies in?

Als ondernemer gaat u werken met een slimme digitale postbus. Via Basecone, een online programma in een beveiligde omgeving, kunt u uw facturen digitaal bij ons aanleveren. Uw digitale facturen stuurt u eenvoudig door per e-mail of via een app op uw smartphone. Wij verwerken deze dan digitaal in uw bestaande administratie.

Uw voordelen:

  • Het scheelt u tijd: elke factuur kunt u snel en makkelijk aanleveren
  • U raakt niets meer kwijt: in een digitale administratie vindt u onmiddellijk wat u zoekt
  • U bespaart ruimte: de archiefkasten met mappen zijn mogelijk verleden tijd
  • Het is goed voor het milieu en u heeft minder kosten aan papier en printen
  • U heeft altijd toegang tot uw financiële situatie, waar u ook bent en

Uw Flynth-adviseur kan u op basis van actuele cijfers gerichte adviezen geven.

Persoonlijk contact

Momenteel neemt de Flynth Brigade telefonisch contact op met  Flynth-klanten die nog niet digitaal zakendoen met Flynth. Ze maken een afspraak met  u om de programma’s die digitaal zakendoen mogelijk maken bij u te installeren. Ook voeren ze samen met u een test uit, zodat u de werking kunt zien en dit ook meteen zelf kan. Aan deze actie zijn voor u geen kosten verbonden. Na de test kunt u zelf uw facturen en bonnetjes digitaal naar ons verzenden. Hierna zal uw vertrouwde relatiebeheerder met u contact opnemen om het vervolg samen met u af te stemmen.

De Flynth Brigade helpt u bij:

  • Het instellen van emailadres in Basecone en geven u een korte algemene uitleg van Basecone
  • Instellen van de koppeling in MijnFlynth (S.S.O.)
  • Installeren van de smartphone app van Basecone (enkel indien klant geschikte smartphone heeft)
  • Samen voordoen: samen met u versturen wij de factuur via email en een bon via de app zodat u zeker bent van uw zaak

Download de Quickstart Digitaal Zakendoen

Met digitaal zakendoen bij Flynth levert u alle inkoopfacturen, verkoopfacturen en overige documenten eenvoudig en snel online aan. In deze quickstart leest u hoe u documenten aanlevert via MijnFlynth, direct uw facturen e-mailt of doorstuurt via de app én hoe u toegang krijgt tot uw digitale factuurarchief.