My Flynth

Online diensten

Inloggen online diensten

Meldingen

Omzetting Flynthnet

Het kan zijn dat u een foutmelding krijgt waardoor u niet kunt inloggen. De mogelijke oplossing, voordat u contact met ons opneemt, is het voorzien van de PC met de laatste windows-updates en Citrix Receiver. Onder het kopje documentatie kunt u de benodige stappen vinden.

Veranderde inlog Flynthnet

De inlog link naar Flynthnet Online Boekhouden is gewijzigd naar: https://Desktop.Flynth.nl

Onderhoud Flynth Datacenter vrijdag 16 februari 2018 19.00 uur tot zondag 18 februari 2018 24.00 uur

Omdat Flynth de beveiliging van haar (klant)data zeer serieus neemt zal er in het weekend van 16-18 februari 2018 wederom preventief onderhoud plaats gaan vinden. Hierbij worden de laatst beschikbare updates op het gebied van netwerk- en systeembeveiliging geïnstalleerd.

De werkzaamheden gaan plaatsvinden vanaf vrijdag 16 februari 2018 19.00 uur met een mogelijk uitloop tot zondag 18 februari 2018 24.00 uur. Gedurende deze tijd is het niet mogelijk om in te loggen in Flynthnet Online Boekhouden, is het niet mogelijk om gescande documenten via Basecone te verwerken in AccountView en kunt u de documenten vanuit het dossier niet opvragen vanuit MijnFlynth.

Wat wordt er van u verwacht?

  • Zorg dat een openstaande sessie voor vrijdag 16 februari 2018 19.00 uur is afgesloten in verband met mogelijk dataverlies.

Excuses voor het ongemak.

Informatie over online diensten

Haal het maximale uit uw onderneming. Maak strategische keuzes, vanuit helder inzicht in uw actuele cijfers. Ontdek het gebruiksgemak van 24/7 documenten inzien, goedkeuren en verzenden. Meer over onze online diensten:

Meer weten

Een vestiging bij u in de buurt

Bel 31 (0)88 236 77 77 

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws