My Flynth

Franchise Coop arrangement


Flynth Franchise Coop Arrangement

Supermarktondernemers met een Coop kunnen bij Flynth Franchise kiezen voor een zeer compleet dienstenarrangement op maat, met een vaste prijsstelling. Gevestigde en startende ondernemers kunnen zo verrassend betaalbaar profiteren van de jarenlange ervaring die Flynth Franchise heeft opgedaan in de persoonlijke advisering en begeleiding van formulecollega’s. De basisprincipes voor onze dienstverlening aan ondernemers van Coop zijn:

  • Persoonlijke relatie
  • Tijdige rapportage
  • Nuchtere no-nonsens dienstverlening
  • Multidisciplinaire en proactieve advisering
  • Hoogwaardige administratieve automatiseringstoepassingen (online boekhouden en salaris)
  • Transparante tariefstructuur

Grip op uw bedrijfsvoering

Wilt u als Coop supermarktondernemer maximaal grip hebben op uw bedrijfsvoering? Wilt u inzicht en overzicht in uw financierings- en subsidiemogelijkheden? En wilt u de zekerheid dat u optimaal gebruik maakt van de fiscale regelingen die van toepassing zijn op de foodretailbranche? Kies dan voor de begeleiding en advisering door de specialisten van Flynth Franchise. De foodretailspecialisten van Flynth opereren vanuit de vestigingen Amersfoort en Den Bosch. Klantenteams bestaan uit adviseurs met verschillende disciplines, die in teamverband iedere individuele ondernemer persoonlijk het beste advies bieden en adequaat ondersteunen. Naast de standaard administratieve diensten en belastingadvies kunt u bij Flynth Franchise ook terecht voor:

  • Salarisverwerking
  • HRM-advies
  • Vestigingsplaatsonderzoek
  • Begeleiding bij aan- of verkoop

Natuurlijke adviesfunctie

Als accountant en adviseur zijn we intensief met uw financiële administratie bezig. Dat betekent dat we zowel de eerste signalen opvangen als de ontwikkelingen in de resultaten – positief of negatief – die afwijken van de verwachtingen. Dat is het moment dat we bij u aan de bel trekken om samen met u na te gaan waar de oorzaak ligt.

Is er een negatieve afwijking, dan gaan we met u in gesprek over hoe u kunt bijsturen. Is er een positieve afwijking, dan adviseren we u graag als sparringpartner of het betere rendement ook maximaal is. Dit is wat we onze ‘natuurlijke signalerende adviesfunctie’ noemen. De actuele ontwikkelingen in de supermarktbranche en veranderingen in de wet- en regelgeving nemen we uiteraard ook mee in ons advies. Natuurlijke momenten voor adviesoverleg zijn het afronden van de jaarrekening en de belastingaangiften en tussentijdse evaluatiemomenten rond de periodieke rapportages.

Natuurlijk kunt u zelf op elk moment het initiatief nemen voor overleg. Als klant ontvangt u maandelijks de digitale nieuwsbrief van Flynth. Daarmee houden we u op de hoogte van ontwikkelingen en actualiteiten op het gebied van wetgeving, subsidies, personeel en belastingen.

Periodieke rapportages en Grip voor Coop

Hoe weet u of uw bedrijf op koers ligt? U heeft uw jaarlijkse begroting gemaakt, inclusief doelstellingen voor eigen vermogen, werkkapitaal en bedrijfsresultaat. Dan wilt u toch met regelmaat kunnen controleren of uw resultaten in de pas lopen met uw begroting. U wilt niet pas aan het eind van het jaar erachter komen dat u uw doelstellingen niet heeft gerealiseerd.

Met de vierwekelijkse tussentijdse cijfers van Flynth heeft u snel en betrouwbare informatie over de prestaties van uw onderneming. U weet zo alles over de gerealiseerde brutomarges op hoofdniveau en per artikelgroep, derving, personeelskosten en overige bedrijfskosten. Als sparringpartner helpen we u daarbij tussentijds belangrijke managementbeslissingen te nemen om uw resultaat te optimaliseren.

Daarnaast heeft u zonder meerkosten de beschikking over Flynths bedrijfsvergelijkingssysteem GRIP. Met GRIP krijgt u actueel inzicht in alle belangrijke managementinformatie van uzelf in vergelijking met uw Coop collega-ondernemers. U kunt uw resultaten op basis van geanonimiseerde cijfers vergelijken, die gelden als zeer realistisch ijkpunt voor uw prestaties.

Fullservice volgens Flynth

Flynth biedt u een fullservice pakket met de volgende pluspunten:

  • Vaste prijsafspraak, geen verrassingen achteraf
  • Géén additionele investering in soft- en/of hardware
  • Eén vast aanspreekpunt 
  • Mogelijkheid om de complete administratie uit te besteden
  • Specifieke kennis van de branche en de Coop organisatie
  • 13 x per jaar rapportage inclusief analyse van omzet, marge, kosten en liquiditeitspositie
  • Gratis bedrijfsvergelijking (GRIP)
  • Gratis overzetservice van uw administratie bij huidige administrateur/accountant

NEEM DIRECT CONTACT OP MET ONZE ADVISEURSNEEM DIRECT CONTACT OP MET ONZE ADVISEURS

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws