My Flynth

In vijf stappen uw eHerkenning geregeld


Start met uw aanvraag

Belangrijk!

Voeg kopieën van goed leesbare wettelijke identiteitsdocumenten (bijvoorbeeld paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) van de opgegeven personen toe. 
Elke kopie van een identiteitsbewijs dient op een aparte bijlage in A4 papierformaat te zijn gemaakt. Het identiteitsbewijs dient nog minimaal één maand geldig te zijn. Om uw privacy te beschermen adviseren wij u om de volgende gegevens op uw kopie identiteitsbewijs af te schermen: pasfoto, nationaliteit en BSN. Tevens adviseren wij u om op de kopie van het identiteitsbewijs het doel van de kopie te noteren, bijvoorbeeld “aanvragen eHerkenning”. Het kopie identiteitsbewijs wordt enkel en alleen gebruikt voor het valideren van uw aanvraag voor eHerkenning. Na validatie van uw aanvraag zullen wij ieder kopie van een ontvangen identiteitsbewijs vernietigen.

De uitgeprinte versie dient u (en alle bevoegde vertegenwoordigers) te ondertekenen en samen met kopiëen van identiteitsbewijzen op te sturen naar:

Flynth adviseurs en accountants B.V.
Ter attentie van: arbeidszaken - eHerkenning
Antwoordnummer 10226
2670 WB NAALDWIJK